Her ne kadar Franz Kafka içinde Dönüşüm' ün de bulunduğu birkaç eserini beğenmese ve arkadaşı Max Brod' a yakmasını söylemiş olsa da iyi ki yakmamış dediğim bir kitap. Günümüzde de hala devam eden toplum höşgörüsüzlüğünü ve dışlanmışlığını yazar çok iyi bir dil ve üslupla anlatmış. Teşekkürler Franz Kafka...