Kitabı okumaya başlarken beklentim çok daha fazlaydı. İsmini çok da duyduğum sait faik ile ilk kez bu kitapla tanışmış bulundum ancak abartıldığı kadar iyi olmadığını düşünüyorum. Belki biraz da beklentimi yüksek tuttuğum için hayal kırıklığına uğramış olabilirim.
İçeriğinde hikaye ve öykü formatından ayrı olarak edebi bir havası da vardı. Edebi yönden çok etkilenemedim. Hikaye ve öykü yönünden de yeterli bulamadım.