·324 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2020 23:55 Kitap başlangıçta çok güzel bir akıcılıkla ilerledi çünkü Z. Livaneli'nin dili oldukça akıcı ve sade bir dil, yazarın okuduğum üçüncü kitabı ve diğer ikisine göre biraz daha basit buldugumu söyleyebilirim aslında harikulade bir kurgu var kitapta fakat kitabın sonlarına doğru sanki "Serenad" adlı eseri okuyormuş gibi hissettim. Çünkü "Serenad" hayran kalınası bir eser ve ona benzer cümleler kullanılması benim bu kitaba basit adlandırması yapmama sebep olmuş oldu. Fakat kitabın son sayfalarına geldiğimde olayın çok güzel bir sonla bittiğini fark ettim. Bu yüzden okunmaya değer bir eser olduğunun kanısına vardım. Tavsiye edeceğim bir kitap.