·176 syf.····Okunma: 15 Ocak 2020 01:21 Üzerine saatlerce konuşabileceğim başka bir kitap daha! Okurken gerçekten zorlandığım yerler oldu. Oldu çünkü ucundan kıyısından kendi deliliğinin yansımasını okumak gerçekten zor. Aklınıza gelebilecek her türlü 'deli kadın hikayeleri' var bu kitapta. Bunu da sanırım en güzel bu alıntı yansıtır :
'Size kadınlıkla lanetlenmiş bir varoluş hezeyanı anlatacağım.
Sizce saçlarının ve ayaklarının ucu arasında olup biten şeylerden ibaret,
doğurmaya mahkum,
çocuklarını kaybetmekle mühürlü,
yalnız, yapayalnız bir kalabalıkta dolaştıracağım.
İçlerine açılan kapıların arkasına saklanmış kadınların delirerek bedenlerinden dışarı açtıkları pencerelerden bakacağım.
O pencereden tekrar ve tekrar ve tekrar kendimi aşağı atacağım. '