·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2020 17:24 Ayyy okuması nasıl güzeldi , nede güzel kahkahalar atıp güldürdü zira yazarın tüm kitapları aynı tarz idi , diz altı edebiyatının öncüleri arasında klasikleşmiş bir matraklık ve hikayeler silsilesi aman aman kesinlikle okuyun şiddetsiz bir şekilde tavsiyemdir. :) Hayatınıza az da olsa renk ve gülme krizleri girsin... :))