8/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2019 17. kitabı
Tekrar merhaba; Yorumları gerçekten okuyanlar hatırlar çok yakında yazarın "Feniçka" kitabını anlamadığım kadarıyla yorumlamış ve bir kitabını daha okuyacağımı belirtmiştim. Kesinlikle iyi fikirdi ve tam beklediğim gibi "Arayışlar" kitabı ile yazarı anlamaya başladım. Anlatım ve kurgulama tarzı aynı. Yine felsefik düşüncelerinin çevresinde adeta örnek verir gibi bir öykü oluşturmuş yazar. Demekki felsefe dünyasını da bu şekilde karıştırmış ️ Diğer kitaba göre daha anlaşılır duygu ve düşünceler var. Heyecanla karakterin aklından geçenleri okuyoruz ve ne karar verecek acaba diye merak ediyoruz. Feminist düşünceler daha kabul edilebilir boyutta. Bir çok noktada da; "ben olsam ne yapardım? " diye düşündüm açıkçası. Konu aşk ve bağlılık, kadın-erkek, evlilik-özgürlük olunca herkes kendinden bir şeyler bulabilir. Daha zevkle okuyabilir. Yazar yine kendi fikirlerini karakterin fikirleri olarak okura ulaştırmayı başarmış. Okudukça ısınacağınız bir tarzı var. Bu yüzden kitaplarını okumaya devam edeceğim. Düşüncelerine katılın veya katılmayın ama bence sizde okuyun
Felsefe
ArayışlarLou Andreas-Salomé · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202512bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.