bitirdin mii nasıl güzel mi peki sıkıcılığı var mı? ondan önce suç ve cezayı okusam sanırım konuşmamızı ertelemiş olurum😂 o nedenle 1984'ten sonra geçeyim ona
Burun adlı hikayede biraz sıkıldım açıkçası ve sonlarda neler oldu bi anlam veremedim, ama diğer iki hikayeyi severek okursun diye düşünüyorum özellikle anı defterini gülerek okursun :D 😄
ben de bugün aldım, görünce şaşırdım. yakında okuyacağım belki eleştiri yaparız birlikte olmaz mı konusuruz kitap hakkında? Palto için almıştım bakalım nasıl güzel olacak beğenecek misin