Okurken sürekli kasaba halkına sinirlendiğim, ilk cümleden öleceğini bilmeme rağmen yahu biriniz de çıkıp söyleyin artık şu Nasar'a ikizler geliyor diye yırtındığın güzel eser. Kitapta anlatılan toplumsal yapının bizimkine bu kadar benzemesi beni oldukça şaşırttı. Kitaba konu olan kasaba ve toplum üzerinden yapılabilecek çıkarımların çok değerli olduğunu düşünüyorum. Mutlaka tavsiye ederim.
Dipnot: Şu soruyu sürekli cevaplamaya çalışıyorum istemsizce: Nasar acaba gerçekten kızla birlikte oldu mu?