İşleniş tarzı sarah jio ya aşırı derecede benziyor diyebilirim. Ama sanki bu kitabı azıcık daha fazla sevmiş olabilirim itiraf ediyorum ki.
Kitapta çok güçlü bir kadından söz edilmiş. Ne olursa olsun çocuğu için ayakta kalan bi anneden bahsedilmiş. Çoğu kadının kaldıramayacağı şeyler yaşamasına rağmen dimdik durmaktan geri durmayan bettienin hayat hikayesini bi okuyun derim. Ama benim gibi çok duygusal bir insansanız çoğu sayfasında aglayacaginizi bilerek başlayın derim bu kitaba. Özellikle sonunda çok ağlayacaksınız. İyi okumalar