·188 syf.····Okunma: 21 Ocak 2020 15:44 Kız-ana-baba-kadın. Dört bölüm üzerine kurgulanan özellikle ilk bölümünü sevdiğim kitap. İlk başlardaki heyecanı kitabın diğer bölümlerinde bulabildiğimi söyleyemem. Anlatımını baş kahramanı Nermin’den daha tuhaf buldum. “Tuhaf Bir Kadın” başlığı içinde tuhaflıklarda dolu bir kahraman zihinde canlanıyor. Ancak Nermin toplum şartlarına tuhaf geliyor olsa da benim için olması gerekene yakın bir karakter. Kitabın bir başka yönü de roman mı, hikaye mi? Daha çok uzun soluklu bir hikayeyi andırıyor. Romanda bahsedilen “Mustafa Suphi” dosyası da romanın akıcılığına gölge düşürüyor. Genel itibariyle başlarında beni heyecanlandırıp sona doğru hayal kırıklığına uğratan kitap diyebilirim.