Güzel ve akıcı bir kitap olduğunu düşünüyorum yazarımızın körlük ve isa göre İncil kitaplarını da okumuştum anlatımı ve kalemi gayet güçlü .Kitap gayet güzel , dinler konusunda arada kalan ve her an ateist oldum olacağım gibi olacak kişiler çok okuması mantık değil çünkü bitince olmuş olacaksınız güzel hoş bir kitap kabille beraber kitaptaki gelecek ve şimdiki zamana yolculuk yapıyorsunuz umarım beğenirsiniz ...