10/10
·136 syf.··
2020 6. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2020 10:48
Aynı bay Keating gibi mükemmel bir öğretmenimin tavsiyesiyle almıştım bu kitabı. Öncelikle çok akıcıydı ve merak uyandırıcıydı,başından sonuna kadar hiç bir bölümünde sıkılmadım. Sonuna geldiğimde hissettiğim duygular çok güzeldi ve bitmesin istedim,sanki bişeyler Yarım kalmış gibi hissettim. Bittiğinde hem gözlerim doldu hem de gülümsüyodum Kesinlikle okunması ve okutulması gereken bir kitap,şimdi de filmini izleyeceğim. Bu güne kadar okumadığım için pişmanlık duyuyorum ve gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki herkesin rahatça okuyabileceği bir kitap ve bende herkes tarafından da okunması gerek.
Edebiyat
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum · Bilge Kültür Sanat Yayınları · 202233,2bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.