·556 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2020 17:23 Öncelikle merhabalar. Kitabı ve yazarı beğendim. Steinbeck okuduğum ve takip ettiğim yazarlardandır. Kitaplarının ortak noktası fakir insanların İşçilerin modernleşen makinalaşan dünyada çektiği zorluklar verdiği yaşam mücadeleleridir. Kitabı okurken günümüz şartlarına göre uyarlayıp düşünebiliyorsunuz onu kafanızda canlandırıyorsunuz. Sıkıcı bir kitap değil. Gayet güzel. Okuma zevki alabileceğiniz bir kitap. Beni en çok kitabın sonundaki son paragraf etkiledi. Olur da kitabı okuyup son parafa gelirseniz beni hatırlayın :)
Hoşçakalın.