10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2013 10. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2013 18:31
Bazı kesimler Dan Brown sevmeyebilir ama ben bayılıyorum hatta son zamanlarda yeni bir kitabı çıksa da okusak diyorum. Uzun süre önce okuduğum kitabı beğenerek bitirdim ama filmi tam bir fiyaskoydu, zaten yazarın kitaplarını filme çevirince berbat bir hal alıyor , ayrıntıları kameraya yansıtmıyor yönetmen. Olayların geçtiği ortamların tasviri sizi alıp götürüyor mesela sistine şapeli hala aklımda nasıl tasvir ettiyse artık :)
Edebiyat
Melekler ve ŞeytanlarDan Brown · Altın Kitaplar · 200442bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.