10/10
·365 syf.··
2019 12. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2019 00:00
Sezgin Kaymaz okurken çok eğleniyor, düşünüyor, sorguluyor ve hüzünleniyorum. Bu kitabı anlatmaya çalışsam anlatamıyorum, yazsam yazamıyorum. Baştan sona heyecanı yüksek, merak uyandıran, bol empati yaptıran bir kitap yazmış yazarımız. geçmiş ,gelecek, şimdiki zaman... Boyutlarda yaşam, ölüm, rüya... gibi bir çok konuya farklı bakış açıları getiren romanda, sonuna kadar ne olduğunu anlayamayabilir hatta ve hatta kitap bitince bile hala kafanızda soru işaretleri kalmış olabilir. Siz iyisi mi okumak için acele edin! Kün ile başlayan yolculuğum Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir, Bakele ve Geber Anne ile devam etti. Kün bana iyi bir referans oldu, diğerleri çıtayı yüksek tutmaya devam etti. Heyecanla yeni kitabını okumayı bekliyorum. İçinde bol bol aşkı sorguladığı bölümler vardı. Bunun akabinde Mevlana ve Şems-i Tebrizi'nden alıntılar yapması da ayrıca çok hoş bir detaydı.
Geber Anne!..Sezgin Kaymaz · İletişim Yayınevi · 2013894 okunma
·
671 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Predestination filmi gibi bir kitap olmuştu hatta bir hollywood bunun haklarını almis diyordu