·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 kafka'nın bir muhteşem eseri daha.. okurken kendimi o atmosferde ve ana karakterin yerinde hissettim. ayrıca acımasız çıkarcı dış dünyayı ve ailen de olsa insanın nasıl önce kendi bencilliğine sarıldığını çok güzel hissettiriyor.