Aruz

@Aruzaya
"İnsan, o da eli iyi gelmişse,hayatta kendini bir kere bütünüyle görür. Ömrün gerisi ya o sahneye yeniden kavuşmak için geçer ya da ondan kaçmakla."
··1 alıntı·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.