Malesef sevemedim.Konu çok iyiydi. Okura daha farklı sunulabilirdi..Sanki bu yarım kalmış gibiydi. Sondaki sözler harikaydı. Anasayfamda da paylaştım.Yani bence sadece sonu anlamlıydı. Ama yine de alın okuyun, hemen bitebilecek incelikte ve akıcılıkta. Okuyacaklara keyifli okumalar.
Instagram@ilknurun.kitapligi Stefan ZweigOlağanüstü Bir Gece