Fantastik kitaplar favorimdir. Zaman zaman bilim kurgu ve benzer türleri de okurum ama hem fantastik hem bilim kurgu bir kitabı ilk defa okudum. Başta biraz çekincelerim vardı ve ilk sayfalarda acaba demedim değil. Fakat ilk 3 bölüm sonrası kitap öyle bir hızlandı ki, elimden bırakamadım. Kurulan dostluklar, yapılan ihanetler, kurulan planlar hepsi harikaydı.
Fantastik en zor yazılan türlerdendir. Her şeyi sıfırdan düşünüp kurguyu bu temelde büyütmeniz gerekiyor. Tasvirler de tam bu noktada önem kazanıyor. Kitaptaki tasvirler gerçekten de çok iyi yapılmıştı vu yüzden o evrene girişte zorluk yaşamadım.
Ben çok beğendim.
Akrep tabii ki favorimdi :)