Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 02 Şubat 2020 13:42 Bazıları kitabı yarı da bırakarak çok büyük bir hata yapıyor. İnsanımızın, artık ön yargıyı aklından çıkarıp atması lazım. Burada uzun uzadıya bir inceleme yazabilirdim. Ama kimse okumaya tenezzül etmeyeceği için zaman kaybı olarak düşünüyorum. İyi günler.