Sabahattin Ali’nin güçlü kaleminden kopan son derece güzel bir kitaptı. Bir solukta okuduğum ve satır satır çizdiğim alıntılarla dolup taştı. Dönemin şartları kişinin iç dünyası çok güzel yansıtılmıştı. Toplumda var olan aslında içimizde var olan düşüncelerin kaleme dökülmüş hali İçimizdeki Şeytan. Mutlaka okunacaklar listesine eklenmeli