Ah Tezer Özlü :(
Yaşamak için çırpınan bir çocuk, genç bir kadın. İntiharın eşiğinde gezinmesi de hep bu yüzden. Çünkü anlatamıyor. Kendini ifade edememenin çaresizliği ne büyük bir uçuruma sürükler insanı kim bilir.. diye yazarken, canına kıyan o körpecik kızlarımız geldi aklıma. Olmak zorunda bırakılan kimlikler, uyulması gereken kurallar yüzünden ölüme sürüklenen insanlar. Özlü de onlardan biri.
Bu benim hayatım. Siz gibi olmak istemiyorum. Sizin kurallarınızla oynamak istemiyorum. Bir bedenim var, bir ruhum var yalnız bana ait olan. Bana zorla vermeye çalıştıklarınız beni öldürüyor görmüyorsunuz. Susmak beni öldürüyor, duymak, bilmek beni öldürüyor.
Oysa ben ölmek istemiyorum.. ölüyorum