·495 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2013 19:42 Dan Brown en iyilerinden biri olan kitabı zevkle okumuştum yıllar önce.
Filme cekmeselerdi çok iyi olacaktı eğer bu kitabı okumadiysaniz ve okumayı düşünüyorsanız filmini izlemeyin, o kadar kötü ki kitabı rezil etmiş.