Bir kaç ay olmuştu kitabı alalı. İçinde şimdilerde başarılı ama bir zamanlar başarısızlıkla tanışmış on kişi vardı. "Tamam artık," dediler. "Oku bizi!" Okudum. Ve gördüm ki bazı okumalar tam zamanına denk getiriliyor. İhtiyacım olan şeyi ihtiyacım olduğu anda karşıma çıkarılması büyük nimet. Kitabı beğendim.