9/10
·200 syf.··
2019 361. kitabı
Bir kaç ay olmuştu kitabı alalı. İçinde şimdilerde başarılı ama bir zamanlar başarısızlıkla tanışmış on kişi vardı. "Tamam artık," dediler. "Oku bizi!" Okudum. Ve gördüm ki bazı okumalar tam zamanına denk getiriliyor. İhtiyacım olan şeyi ihtiyacım olduğu anda karşıma çıkarılması büyük nimet. Kitabı beğendim.
Eğitim
Bazen OlmazÖzlem Gürses Tatar · Kronik Kitap · 2017339 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.