·290 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2020 13:03 Dostoyeviskinin okuduğum üçüncü eseri. Köy hayatına aşina olmuş, köyde büyümüş insanların karşısına çıkabilecek tipleri anlatmış üstat. Bi insana yüz verirsen astarını da ister veya besle kargayı oysun gözünü. Foma Fomiç karakterini okurken bu alıntılar hep aklıma gelmiştir. Soytariliktan >> Egemenliğe nasıl yükselir insan bunu progresif olarak yazmıştır.