Yaklaşık 6 aydır keman kursuna gidiyorum. Bazen umutsuzluğa kapılıyordum acaba beceremiyecegim diye. Serenad motivasyon kaynağım oldu. ( Okuyanlar bilir :) ). Artık bi çok.parcayi çalabiliyorum.
Eserde tarih, aksiyon, heyecan hepsinden görebilirsiniz. Sıkılmadan okuyacaginiz bir başyapıt.