3/10
·576 syf.··
2013 19. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2013 21:01
Okudum,pişmanım. gereksiz vakit kaybı olarak görüyorum. çok yavan, sadece cinsellikle süslenmiş psikolojik derinliklere inilmemiş, karakterler sığ kalmış, belki serinin diğer kitaplarında daha derin mevzular vardır ama buda kitap satmanın başka bi yolu
Edebiyat
Grinin Elli TonuE. L. James · Pegasus · 201311,5bin okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.