Bildiğim kadarıyla Nazi Almanyası, tarihin arkasında en çok belge bırakan kaybedeni. Bu belgeleri incelemiş ve olabildiğince tarafsız kalmaya çalışmış yazar ve bence başarmış da. İşte bu tarafsızlık çok önemli. Ansiklopedik dil bazen ağır bassa da meraklısı için bulunmaz bir kaynak niteliğinde..