Simyacı
10/10
·166 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2020 01:27
Öncelikle kitap yıllardır elimin altındayken neden bu kadar geç okumuş olduğuma içerledim diyebilirim. Ama kitap bittiğinde ise her şeyin bir döngüde olduğuna ve belki eseri anlayabilmek için bir takım yaşanmışlıklar edinilmesi gerektiğine yorumladım bu durumu. Çok güzel mesajlar içeren ve birçok satırda kendinize rastlayacağınız eser. Kitap beni inanılmaz içine aldı ve kendimi hep çölde gezerken, arayışıma devam ederken ve neden burdayız, neden varız sorusuna cevap ararken buldum. Bence çok güzel detaylara ve güzel mesajlara sahip bir kitap, mutlaka okunmalı :)
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2015246,9bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.