·192 syf.····Okunma: 07 Şubat 2020 02:34 Uzun zamandan beri okumak istediğim ancak zamanı değil diye ertelediğini bir kitaptı. Ki iyiki ertelemişim. Çünkü kitabın rahat okunabilmesi için kesinlikle bir alışkanlık olması gerektiğini düşünüyorum.
Kitabın karakterinin adının asla belirtilmediği sadece C. olduğunu düşündüğümüz romanda; zaten arka kapakta da dendiği gibi kentli aylak aydın bir birey ele alınıyor.
Açıkçası zamanına göre öncü bir roman olduğunu bildiğimden bir şey söylemek istemiyorum.
Karakterin tespitlerini beğendim. Ancak kitap benim için bir öyküleri ya da Anayurt Oteli kadar etkileyici değildi. Yine de Atılgan'lar, Atay'lar olmasaydı edebiyatımız ilerleyemezdi.
Not: Kitabın gerçekten en can alıcı kısmı sonuna doğruydu aslında.