·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Kasım 2013 18:59 İskender Pala'nın bu kitapta dili belki ağır osmanlıca, farsça terimler, şiirler çok kullanıyor ama kitap bi harika, tarihi içinde yaşadığınız bir kitap aşk,savaş,entrika,olaylar, mezhepler sürükleyici ve bi o kadar da ilginç.
Kitap bitince biraz üzüldüm , sanki bitmeyecek bir film gibiydi.