·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2015 19:05 Genelde ilk başlarda bırakmayan bahseden okurlar olduğunu gördüm, çünkü kafa karışıklığı yapıyor biraz, ne anlatıyor acaba derken bir anda olayın içinde buluyorsunuz kendinizi ve ne oluyor demeye kalmadan kitap bitiyor .