·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2020 13:54 Sezai Karakoç'un ilk okuduğum kitabı ve kesinlikle çok güzel bir kitap. Normalde tarih kitapları pek dikkatimi çekmez ama bu kitap geçmiş ve gelecek arasında bağ kuran bir kitap. O yüzden okurken su gibi aktı. Sanırım bunda konferansın yazıya dökülmüş olmasının büyük bir etkisi var. Kitapta dünyadaki bütün medeniyetlerin geçmişinden ufak ufak bahsediyor ve elbette onları bekleyen gelecekten de. En çok dikkatimi çeken kısım İslam medeniyetinde herkesin kardeş olduğu vurgusu. Var olan tüm değerlerin ortak olduğu. Bu değer Türk'ün şu değer Arap'ın öbürü Kürt'ün değil tüm değerler hepimizin vurgusu. Kesinlikle okunmasını tavsiye ettiğim bir kitap.