·469 syf.····Okunma: 09 Şubat 2020 20:17 Diziyi izledikten sonra gelecek sezonda neler olacağını öğrenmek için kitaba başlamıştım fakat kitap diziden oldukça bağımsız ilerliyor. Atiye’nin başına gelenler kendi benliğini arayışı kitapta daha iyi kurgulanmış ve aktarılmış. Kitabı okuduktan sonra iyi ki okumuşum dedim. Yazarın ilk romanı olmasına rağmen akıcı bir solukta okunabiliyor. Devam kitabını da merakla bekliyorum. Herkese diziyi izlemenin yanında kitabı da okumalarını tavsiye ediyorum.