Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig
Kitabı daha şimdi 1 saatde bitirdim. Şu an gözlerim şiş halde. Kitabı, kadının mektubunun her cümlesini o kadar derinden hissettim ki .. sanki her şeyi ben yaşamışım gibi bir ağırlık çöktü içime. Şu an farklı duygular, düşünceler içerisindeyim. Bir boşluk var içimde ve düşünüyorum acaba yazar R. hiç anımsadı mı kadını? Gerçekten hiç mi görmedi kadını? Yoksa gördüğü halde görmezden gelmeyi mi tercih etti .. evet kadını fark etseydi kadın bunu anlardı ama bilmiyorum işte durmadan soruyorum bunları kendime .. Belki abartıyorum şu an kimine göre ama gerçekten ağır geldi bana bu kitap. Size bir tavsiye geç saatte okumayın , gerçekten bana cok karmaşık duygular yaşattı..
Saat 01.23 ve bu kitabı iyi ki de okudum