·104 syf.····Okunma: 10 Şubat 2020 15:50 Tiyatro metinleri bana göre değil derdim hep. Birkaç defa denemiş olsam da roman/öykü okurken aldığım tat çok daha farklı gelmişti fakat Cimri'yi sevdim.
Oldukça sürükleyiciydi, bir saat içerisinde bitti zaten.
Bazen sesli güldüm bazen de durup düşündüm desem yalan olmaz. Günümüzde bile böylesine cimri insanların var olduğunu bildiğim ve birkaç tanesini tanıdığım için daha gerçekçi geldi bana. Toplum ve karakter analizleri gayet iyiydi bu yönden.
Sonunu ise çok beğendim.
Tavsiye ederim.