·157 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Şubat 2020 14:52 Merhabalar.
.
John Steinbeck okumak bana her zaman çok keyif vermiştir. Bu keyfimi devam ettirmek için Steinbeck'in kitaplarını okumaya devam ediyorum. Uzun Vadi kitabını çok merak ederek satın almıştım. Beklentimin altında çıktı, nedense içerisindeki 11 öykü beni alıp götürmedi, içine çok çekmedi. Kötü değildi kesinlikle ama daha önce okuduğum eserlerine kıyas edersem, epeyce altta kaldı.
.
.
Farklı farklı kurguları olan 11 öykü kendini okutuyor, akıcı ve yalın bir üslupla yazılmış. Okurken zorlanmadım ama dediğim gibi öyküler beni içine alıp, sarıp sarmalamadı. Beğenenleriniz olur, beğenmeyenleriniz olur ve benim gibi arafta kalanlarınız olur. Bilemiyorum, Steinbeck kitaplarının tümünü kitaplığımda görmek istediğim için ben aldım okudum. Fikirlerim de bu yönde, herkese bol kitaplı ve az insanlı günler dilerim.