·172 syf.····Okunma: 11 Şubat 2020 19:49 Kitabın birinci bölümü benim için aşırı kötü bölümleri olan ve sabırla okuduğum bir bölüm oldu .Daha sonra cezasını çekmeye başlayınca içinden bir oh çektim ancak ilerledikçe Alex için üzülmeye başladım .Gerçekten bir insandan özgür iradesi alınmamalı ister kötülüğü seçmiş olsun ister iyiliği. Kitabın son bölümünü beğenmedim çünkü ilerleyiş bozuluyor sanki okudugun her şey anlamsız kalıyor .