·128 syf.····Okunma: 12 Şubat 2020 05:53 Aslında kitap hiç de kötü değil. Fakat Faulkner'ın Döşeğimde Ölürken'iyle o kadar benzerlikler var ki içinde, aklımda soru işaretleriyle okudum. Belki de yanılıyorum. Fakat Marquez Faulkner'den esinlenmiş de olabilir.