·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2020 18:53 Bu uygulama bir sürü kitap ve öğrenme aşığının gölgesinde buluştuğu, dertleşip, konuştukları bir ağaç ise ben ağaçta sadece bir yaprak veya bir dalım. Tekrar söylemek istiyorum; çünkü haddimi aşmak değildir maksadım, ben inceleme yapacak, kitap yorumlayacak bir seviyede değilim. Sadece kitap hakkında hislerimi paylaşmak istiyorum. Kitabı (iş anlamında) tatilde okumaya başlamama rağmen, doğru düzgün okumaya hiç zaman bulamadım, gerek dış etkenler gerek zihinsel, fikri sarsıntı ve karışıklıklardan ötürü. Ama kitap sürekli aklımdaydı, çok karışık duygular yaşattı bana. Karakterlerin hepsi o kadar tanıdık geldi ki beni derinden etkiledi. Keşke daha geç vefat etseydi de daha çok kitap yazsaydı. Kitap elimdeyken bitmesin diye yavaş okuduğum oluyordu. Her zaman ki gibi çok eksik kaldı yazmak istediklerim ...