·440 syf.····Okunma: 14 Şubat 2020 22:42 Kitap, bebeklikten itibaren bir grup oglani ve kizlari, hem birbirlerinden hem de dis dunyadan tamamiyle izole sekilde buyutulmeleri uzerine yapilan deneysel bir calismayi kurguluyor. Yani oglanlar kizlarin, kizlarda oglanlarin var olduklarini yani "karsi cins" kavramini hic bilmeden buyutulup egitiliyorlar.. ta ki 12 yaslarina gelip bazi seyleri sorgulamaya baslayana ve apayri dunyalari olan "alfabe oglanlari" ile "harf kizlarinin" birbirlerini kesfedip "bir" olmalarina kadar..
Ilk basta oglanlarin dunyasinin anlatildigi daha sonra kizlarinkinin bahseldildigi kitapta, ilk baslarda okumak biraz yorucu gibiydi ama sonra tempo gitgide artti
Yazarin okudugum ilk kitabiydi ve hos bir izlenim birakti bende ;)