#agathachristie ‘nin okuduğum ilk kitabı #onküçükzenci ve iyi ki bu kitabıyla başlamışım dedimÇok sevdim. Agatha’yı okumaya devam edeceğimKitabın konusuna gelince sadist ve hayatta kanununların el sürmediği, büyük günahlar işlemiş, ölümlere sebep olmuş 10 kişinin farklı davetlerle adaya gelmeleri sağlanıyor.Ada içinde oynanan dahice oyunlarla ise yasaların erişemediği bu günahkarların yargılarını Agathacığım dağıtıyor.Şayet hiç okumadıysanız çok yerinde bir başlangıç olur. Okuma listenize eklemenizi tavsiye ederim.