Geçen hafta #iyiaileyoktur kitabı ile tanıştığım bir yazar #nihankaya kitabı 𝟐𝟗𝟎 𝐬𝐚𝐲𝐟𝐚 Kendi adıma çok üzgünüm o kadar geç kalmış hissediyorum ki..Kitabı bitirdiğimde neden daha önce okumadım diye hayıflandım.Sanırım çocuk,aile,ebeveynler ve toplum hakkında daha doğru tespitler yapan bir yerli kadın yazar daha okumadım.Yahu şu kitaba da bir göz gezdireyim bakayım derken ertesi gün kitabı bitirmişim. Kitap bitince sanırım bir yarım saat düşündüm kendimden o kadar çok şey buldum ki harika bir deneyimdi benim için. Kitap tüm statülerimle zihnimi ele geçirdi. Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum. Mutlaka tavsiye ettiklerim arasında.