“Ben de düşünüyorum, dolayısıyla varım, ama kimim?” Muhteşem bir kitap...Yorumların hepsine katılıyorum hem tarihi roman hem de fantastik roman gibi ama o kadar akıcı, o kadar ilgi çekici ki çok beğendim. Bir felsefeci olarak alanıma da yakın buldum özellikle düş içinde düşleri, yazarın zihninde kendi fikirlerine gönderme yapması, rüyalar ve varoluş sorgulaması çok iyiydi.