·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2020 13:45 Kitabı başından sonuna kadar hiç sıkılmadan okudum. İlk sayfadan itibaren kitabın içinde kayboldum. Elimden bir türlü bırakasım gelmedi. Kahramanlar, betimlemeler harikaydı. Nazan Bekiroğlu’nun ilk okuduğum kitabıydı ve devamının geleceğini düşünüyorum.