Romandaki baş karakter o kadar tatlı ve sevimli ki yıllar geçsede tekrar elinize alıp okunabilecek bir kitap bence.
Yazar, Zeze'nin ağzından anlatıyormuşcasına kaleme almış son sayfalarda bende göz yaşı bıraktım.
Bir anımı da anlatmak isterim beni hep güldürür. Küçükken televizyonda bu kitabı gördüm ama yasaklandı diye gördüm hatta bir dizide geçti bundan da çok netim hatırlıyor gibiyim bende o kadar inanmışım ki benim Şeker Portakalımı da gelip almasınlar diye yastığın içine saklamıştım çocukluk işte tekrar okumak nasip oldu.
Hepimizin böyle saf, iyi hikayeleri olması dileğimle iyi okumalar..
José Mauro de VasconcelosŞeker PortakalıFadime soğuksu