Sevgi, şefkat, kıskançlık, samimiyet, fedakarlık, suçluluk, acımasızlık ve acı... Tüm bu duyguları iliklerime kadar hissettiğim, okurken çoğu zaman gözlerimin dolduğu boğazımın düğümlendiği, durumlara ağız dolusu küfür ettiğim, bazı yerlerinde de ilişkilerin yüz güldürecek şekilde güzel aktarıldığı müthiş bir kitap. Mesela Emir ve Süreyya’nın birbirlerinin yaralarını bilerek birbirlerine sarılmaları...