Puan vermedi·164 syf.··Beğendi
· Bugün bitirdiğim kitap. Hikayeyi ve üslubunu çok beğendim. Yazarın ilk okuduğum kitabı. Benim tarafımdan sonu tahmin edilebilirdi. Her şeye rağmen okunulmasını tavsiye ettiğim size keyifli dakikalar geçirtecek bir roman.