Ayşe

@kymn
Nacizane fikirlerim
7/10
·467 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2020 20:27
Orhan Pamuk kitaplarından ilk defa okudum ve yorumumu buna göre yapacağım. Kitap genel anlamda güzeldi. Çekici bir konusu, akıcı bir üslubu vardı. Ama yine de beni sıkan durumlar olmadı değil. Okurken bazı yerlerde aynı şeyleri tekrar tekrar okuyormuşum gibi hissettim ve çok fazla ayrıntılı çevreyi anlatan cümleler vardı. Hatta koskoca bir sayfada sadece bu gereksiz (bence öyle) bilgileri okurken sıkıldım. Kısacası ben şöyle anladım : çok güzel bir konu var anlatılacak ama kısa, bunu da yayaaa yayaaa kitapta bu canım konu sanki geri planda kalmışta geçmişe dair mesleki ve çevresel eğitim kitabı okuyormuşum gibi hissettirdi. Kitabı beğendim ama çok daha güzel olabilirmiş sanki. Yine de okuyun derim.
Edebiyat
Kafamda Bir TuhaflıkOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202416,3bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.