·272 syf.····Okunma: 25 Şubat 2020 23:30 Kitabı az önce müthiş azimle bitirdim, bir an evvel bitsede kurtulsam diye düşündüm ve kaç kere bırakmak istedim. Kitapta konu var ama sürükleyici olmak, kendini okutmak,merak ettirmek bir yana neredeyse yok olacak kadar silik kalıyor,tabi ki yazarın amacı konudan ziyade insanın duygularındaki değişimi anlatmak,bunun nedenlerini ön plana çıkarmak gayesi ancak bunu çok zorlama ve renksiz yaptığını düşünüyorum. Neyse umarım siz beğenirsiniz.